onsdag 21 december 2011

NU VÄNDER DE...

...och vi går emot ljusare tider *gör vågen* fast jag tycker inte de var länge sen vi ändra till vintertid och snart är de ett nytt år igen...
Men de är väl så när man har skoj och de är allllltid nåt på G - allt är ju såklart självvalt Pella o jag älskar vårt liv tillsammans med våra corsoungar...
Så de vill vi absolut inte byta bort även om de är mycket att dona med...
Dom här två blir nu 9 år nästa år och jag vill inte ens tänka tanken gör jag de så känner jag hur ögonen fylls  så jag tänker inte tanken - utan vi njuter av livet och dom hänger med över allt och har dom väntat i bilen så förväntar dom sej ett grisöra när vi kommer tillbaka *pussungar*
Kortet ifrån 2004 är taget när dom hade blivit Sveriges första
Köpenhamns Vinnare *gullungar*


Pella och Foppa i väntan på SBHK finalen i Växjö där Foppa var med i vår uppfödaregrupp
Han blev Bästa Hane 2 och BIM-veteran.

Foppa kom 3:a på SBHK´s lista över
Årets Veteran 2011 & Bästa Cane Corso

Tror de framgår rätt tydligt att vi är SuperDuperMega stolta över vår storis som Pella kallar honom *pussgubbar*

Ciao Ciao då...

1 kommentar:

  1. Ja tänk vad åren går fort... Dem är så goooa & mysiga Chookiesen & Foppisen "pussar på deras nosar i massor" Ja tänk DeNiro blir oxå 9 år nästa år (okt) & han är vår gråååing som charmar allt & alla "puss" Lilla Brando har ju blivit 10 mån & han är så gooo & kelen av sig (Han är vår mini corso) "puss" Kramisar/Från oss alla

    SvaraRadera