tisdag 22 februari 2011

Första ögonen är öppna...

...ojoj, de är lika spännande varje gång när dom börjar öppna ögonen blir lixom en annan individ *mys*
Massa kort är tagna tror jag är uppe i över 1000 bilder redan på dom små liven. Mamma Medi vill helst att jag ska vara hos henne hela tiden *fniss* hon är så söt och dissar Pella lite så där tjejigt - låtsas inte se honom ni vet...medans när jag kommer är de full fart på svansen hihi hon är så söt riktigt mammig *fniss*

Så här njöjt snusar hon när jag sitter hos henne och nöjda vill man ju att dom ska vara...

Annars flyter de på med pup´sen och hon donar och fixar sover hela nätterna vilket är jätte skönt!
Så lite bilder ifrån dom sista dagarna på våra Bambinosar...
De var som sista bilderna på pup´sen för idag - men de kommer mera...




Den här lilla tjejen + hennes 10 syskon fyller 2 år idag - ojoj va tiden rusar har sagt de förr och kommer
säkert säga de igen - inte klokt!


Hon är rätt lik sin far o de gör ju ingenting *fniss* med öronen på svaj...

Fast hon kan ha dom fint oxå *fniss* snuttungen GRATTIS i massor till ALLA V-pup´s på eran 2 årsdag!!!
Fullständigt normalt corso utseende in action *fniss*  har massa roliga bilder på crazy corsos så jag måste nog blogga om de nån dag - få se om tid ges...

Nähä nu är de snart käk och idag bjuder Pella på Italienskt - mumsigt värre!!

Ciao *vinkar*

1 kommentar:

  1. Så himla sööööta. LYLLOS dig som får ligga där o snosa bebis! ;)kramiz Frida

    SvaraRadera