lördag 13 mars 2010

VÄNSTERVARVS MOTION...


...har vi haft på morgonen tillsammans med Cross och Twisty - guu va jag saknar gubbarna haha!!! Men de ska nog gå o leva utan dom me - hoppas jag...

Jag är inte riktigt nöjd med deras framträdande men men träning ger färdighet som de heter så jag hoppas alla bitar faller på plats - eller jag får se till att alla bitar faller på plats kanske jag ska skriva HAHA!!!

Twisty blev BIR och Cross BIM - vi stack hem direkt efter för de är ju lite o pyssla med här hemma nu när de är pup´s

En lidande mammamu ute med sina ungar - snuttan de är här inte roligt när dom börjar bli så stora men är man en helyllemorsa så står man ut *kramar*
Här är en utav gryngangsterna som pina sin morsan...

O här är en till - mera kommer kanske inom kort för nu måste jag sätta fart för dom ska få besök...

Ciao *vinkar*








































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar