måndag 15 augusti 2011

Dogis pup´sen...

Dom är så grymt roliga åh vilka härliga skratt man får utav dom!!!
De är ju också vansinnigt roligt när man känner flera generationer i stamtavlan och kan se likheter - Men titta nu kommer mormor Chookies benlyft *fniss* - Så typiskt o skaka loss med leksaken så precis som farmor Brookie - Kolla va lika han är Agi...
-Ja, Pella och jag kan hålla på i timmar och jämföra o studera o så blir de ju såklart massa sentementala minnen om dom pälsklingar som lämnat oss. Man kan inte annat vara än tacksam över att våra vägar korsades - ALLA har dom såklart en speciell plats i våra hjärtan!!!

Imorse skjutsa jag Pella som jobbar i närheten av SKK tänkte jag vara fiffig och lägga reg.anmälan på lådan men sii de gick inte för den måste man lämna i receptionen och eftersom kl var 6.15 var dom ju inte vakna grrr...jaja den får gå med snigelposten...

De här är Dogis Doydoy Di Roma en härlig grå hane...
De här är Dogis Dockan Di Roma
Hon har ärft mormor Chookies tassarbete och även humör
bestämda åsikter har hon med andra ord *fniss*

Och precis som sin mormor kan hon sitta och bara vara bedårande söt...hon är även faktiskt lite lik kusin Babben hihi
De här är Dogis Design Di Roma - cool tjej hihi
De här är Dogis Doggelit Di Roma - snuttungen!!!

Dom andra har såklart också fått sina namn men dom får jag presentera vid ett senare tillfälle för nu vill dom ha min uppmärksamhet o den ger jag ju som så gärna...

De finns fortfarande valpar som söker sej egna hem vid intresse är du välkommen att höra av dej.

Ciao Ciao då *vinkar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar